hermosa 072021 bence erken yapmışsınız adetim iki gün geçince çok silik çıkmıştı aynı test awox marka
1oglanannesi 072021 evet canim suanlik yok gibi görünüyo ama gec dölenmede olmus ola bilir stres yapmamak icin reglinizin en az 1 gun gecmesini bekleyin o zaman varsa guzel sonuc ala bilirsiniz
Meral_63 072021 5 gün kala ben öğrendim erken gebelik testi ile bidw kaset testle az silik çıktı kan verdim değerim 6 çıkmıştı küçük mucizem öyle öğrendim
emine717_ 072021 hayır canım çok erken 6 gün varken test yapmak en iyi sonucu adetin geçince alırsın belki geç döllenme oldu bilemezsin
emine717_ Meral_63 beta 6yken testte çıkması mucize olmuş gerçekten çünkü erken 10 ve 20 normal kasetlerde 30 ve üzerinde gösteriyor
Meral_63 emine717_ işte o an doktor bile şaşırdı ben zaten şok oldum bir düşükten sonra gelen mucizem prensesim olacak Allah’ın izniyle 🧿
mlke2906 benimde 21 eylüldü bugün gecikmenin 3. günündeyim işimi garantiye almak istiyorum olmazsam perşembe günü kan vermeye gidicem :)
Busraaaakkk 072021 Bu durumda ilişkiden 10-12 sonra test yapabilirsiniz, ben regle 2 gün kala pozitif görmüştüm
mlke2906 072021 eriksuyu kızlar gecikmemin 3. günündeyim kaset testte yapsam çıkar mı sonuç ? diğer gebelik testleri gibi değiller ya emin olamıyorum
072021 Ben oğluma hamile kalmadan önce planliydi zaten 6 gün kala kaset test yapmıştım çok silik bir çizgi çıkmıştı sonra kan vermeye gittim betam 95 çıkmıştı ondan diyorum çıksaydı yine çıkardı
emine717_ 072021 her zaman aynı olmaz ki canım bunda geç yumurtlama olmuştur adet gecikince bile üçüncu dördüncü günde anca çıkar yani geç döllenme olmuş olabilir
072021 Birde ben kürtaj oldum 5 aydır korunuyoruz 2 aydırda deniyoruz olmuyor acaba kürtajdan dolayı olmayacakmi ne bunu düşünüyorum
072021 mlke2906 ben normalde hep kaset test yapıyorum bugün ilk defa erken gebelik testi yaptım hani cikiyormu diye sen test yapar çıkar gecikmende olmus