Derya146 Papatya05_ Yo zor olmuyor Allah’a şükür bulantım filanda çok az oldu zaten bazen hamile olduğumu bile unutuyorum ara ara bel ağrısı olmasa hiç aklıma gelmiyor bebek olduğu 😂
Papatya05_ Seda_nur4760 oğlum şuan 4 yaş 9 aylık aralık sonunda 5 yaşını dolduruyor tahmini doğumum şubat ortası gibi gözüküyor yani 5 yaş 2 ay oluyor aralarında İkisi birlikte büyüsün çok isterdim ama nasip böyle oldu ✅ yardımsız büyütünce cesaret edemedim
havakcdl-48 cakirbebek merhaba bende su an 29 haftalik hamileyim de oğlum devamlı toplanıyor ve kasiklarimda hissediyorum sizdede öyle oldu mu acaba
Seda_nur4760 Papatya05_ iyi yapmışsın canım doğrudur tabi benim yardımım var kaynanamla beraber yaşıyorum dedim evleri ayırana kadar çocukları büyüteyim 😀
Seda_nur4760 meryys Hayırlsıı olsun inşallah Allah hepimizin evladını korusun bağışlasın inşallah cnm
Papatya05_ Seda_nur4760 valla en güzeli evde bi yetişkin varsa peş peşe doğurmak mantıklı 🌸 inşallah sende sorunsuz dertsiz ayrılıp kendi yuvanıza geçersiniZ sonrasında