Oğlum üşütmüş. Baya ateş burun akıntısı vs her şeyi var. Bir de 4 aylık bebeğim var. Ne kadar engellesem de dün hep kardeşinin dibindeydi. Hastayım diyerek bana nazlandı beni de sürekli öptü. 4 aylık bebeğime bulaşmış mıdır bilemiyorum sanki emerken hırıltı geliyor gibi hissediyorum ya. Of Allahım ağlayacam çok kötüyüm. Bu aylardaki bebekler hasta olunca ilaç kullanabiliyor mu? Hasta olursa ben nasıl iyileştirecem bir yol gösterin nolur ya😑