Arkadaşlar Merhaba! Ben şimdi bu ayın 29 inşallah bir aksilik çıkmazsa doğum yapıcam devletim sunduğu bebek ödemesini ekimde almaya başlarmıyım yoksa biraz öteleniyormu bu durum? Birde benimmi baş vurmak gerekiyor nereye baş vurulcaksa yoksa zaten sistemden doğum yapıldığım görünüyorda ona göremi para yatırılıyor