Aradığım post benimde 3 hafta ilerde diğer 2 çocuğumda önden gidiyordu ama bu 3 gebeliğim zorluyor ağrı sancı çok oluyor devlette acildeki doktor bebek haftası küçük olabilir ama önden gidişinden dolayı poliklinikte sana gün verip sezeryana alsınlar dedi ben gitmedim açıkçası 39 inşallah düşündüğün için haftaya özelden gün almaya gidecem bakalım kaç kilo dicek artı kızlar bebeğin iri kilolu olması pekte sağlıklı bir şey değil özenme durumunuz olmasın diğer 2 çocuğumdan biliyorum