elif077 benim çocuğum da öyle, 4 yaşında, doğduğundan beri hala aynı. Belli bir tedavisi yok. Her gripte basit bir soğuk algınlığı ilacının yanında bu krup için extra ilaç almak gerekiyor maalesef. Bziim doktorumuz birde alerji ilacı yazıyor hastalık boyunca onu da kullanıyoruz rahatlatıyor.