selam canım anneler ❤️ geçen hafta beta 670 di doktoruma yazdım bana 22 eylül ptesi görüşelim dedi. bugün gittik idrara sıkışık mısın dedi hayır dedim tüh filan yaptı neyse baktı ultrasonla keseyi zorla gördü filan haftaya tekrar çağırdı. yani geç döllenme mi nedir ne değildir hiiiç bişiy demedi. ilk bebeğimde 5 hft öğrenmiştim 6+0 ultrasonumda kesede bebekte belliydi hatta hemen baktım tekrar ilk bebeğimin ultrasonuna nasılmış diye gayet kese ve bebeğin ölçümlerini vs girmiş doktor. üstelik 3 yıl önce devlet hastanesiydi. bu defa medicalpark …. kafam çok karışık başka dr görünmek istiyorum canım sıkkın açıkçası beni hiç tatmin etmedi. varmı böyle bişiy yaşayan?