Zekiye Ben 32+5 günlük hamileyim , tuvalete gittim idrarını yaptım ve sonra ayağa kalktığımda birden su geldi ve iç çamaşırım ıslandı. İlk hamileliğim benim , araştırdım netten ama anlamadım ya , acaba suyum mu geldi yoksa idar kaçırma mı olmuştur . Hastaneye gitmem gerekli mi sizce
GamzeCan Zekiye idrarnı yaptktan sonraysa su gelme ihtimali yüksek, suysada hemen doktora git canm riske atılmaz 🤷🏻♀️
RdvnMlkn Zekiye sen yne git yani ne olur ne olmaz belki sudur belki idrar bilemeyiz dktra gt için rahatlanir
Buketcekli Zekiye bence burda vakit kaybetmeden doktorunuzu arayıp ona danışın ulaşma şansınız varsa hayırlı haberler alırsınız inşaallah
Zekiye GamzeCan normal su gibi geldi, iç çamaşırım ıslandı ama o kadar da çok degildi sanki . Şu geldiğinde bacaklardan aşağı kadar inmez mı ki
Efuli53 Zekiye idrar kaçırmışsındır benmde oluyo hergün öyle ama her kontrolde de doktorum suyun cok ıyı dıyor