Genelde doktorlar ayda 1 kilo alımının normal olduğunu söylüyorlar canım kaç kilo aldığın çok da önemli değil bebişin sağlıklı olsun yeter rabbim isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın bütün hamişlwre de sağlıklı çabucak doğum nasip etsin rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🫠💖🫰🏻