GSA7 Hzltpl ikisi de en le bittiği için sanırım bir garip oluyo canım ama ayrı ayrı çok güzel isimler başka bir şeyle eşleştirmeyi deneyebilirsin
Deletedmom_297 Hzltpl son iki harfleri enle bittiği için uygun olmuyor tekerleme gibi oluyor ayrı ayrı güzel isimler ama
Seymatrkay Hzltpl Hiç sevmediğim isimler. Uyduruk kaydırık. Arapçadan devşirme Aden ismi zaten tam bir komedi. Kırk yıllık Adn cenneti oldu Aden. Laren ,Karen,Zaren saçma sapan isimler. Allah çocukları bu isimlerden kurtarsın Amin.
Serde55 Seymatrkay Laren de 2025 model uydurma isim. Türk sitelerine göre dürüst, temiz huylu demekmiş. Elbette yine en güzel anlamlar uydurulmuş.