Annebus Asl1_q saat itibariyle 32.haftaya girmiş bulunmaktayız 🥰 sabah kontrolüm var bende burda yerimi alayım bakalım neler yazılacak
Gul1402 Annebus ay aramızda çok az var, bende cumartesi gidicem 32+0 olmus olacağım. Yazar mısınız lütfen bebegin kilosunu❤️🥰
Annebus Gul1402 gittim canım kontrole 1750 olmuş bebek haftasıyla uyumlu dedi doktor 🥰 burda yazılanlar baya yüksek ama her bebek kendine özel tabiki 😇
Gul1402 Annebus ay tabiki de önemli olan haftasoyla uyumlu olması, teşekkür ederim bilgi için. Saglikli olsunlar da