Merhaba arkadaşlar kızıma kardeş olsun diye eşimle cocuk yapmaya karar verdik bu ilk ayimizdi korunmadan ilişki girmek cok heyecanliydim çokta istiyordum Reglime 10 gun kala test yaptım cok az silik çıktı belli belirsiz iki gun sonra tekrar yaptım o da silik çıktı cok umutlanmistm Ama bugün regl oldum hatta daha reglim e 6 gun var Neden bu kadar erken olduğumu da anlamadım 2 silik çizgiden sonra erken regl oldum birde Herseyin hayirlisi diyorum yine de sağlıkla olsun ama umutlanmistim