Mervekipk Merhaba 30+2 deyim şuan inanılmaz ağrılı geçiyor sizler ne durumdasınız bir an önce zaman hızlıca geçsin doğsunlar istiyorum
Mervekipk Alpello açıkçası kasılma hiç hissetmedim ama ağrıdan yürüyemiyorum bile Dr a gittiniz mi bu durumla ilgili
civcivlerveannesi Benimde çift yumurta ikiz gebelik, 24+3 teyim ama sanki 30 haftalık gibiyim kendimi 30. Haftalarda hayal edemiyorum ya
Mervekipk civcivlerveannesi ay gittikçe zor gelmeye başladı bana özellikle 27 haftadan sonra günler bile geçmiyor
Semra_ayzit Havin49_ benimde 15+5 çift yumurta kızlarımı bekliyorum ama daha önce hiç gebelik yaşamadım nasıl oluyor ne olmalı bilmiyorum. Tüp bebek tedavisi yoluyla gebe kaldım. Kasık ağrılarım oluyor çoğu zaman arada mide bulantısı
Havin49_ Mervekipk bebeklerimin birinde gelişim geriliği var ve suyu az doktor bunlar ile alakalı olabilir drdi
Havin49_ Semra_ayzit ben şuan 19 haftalık çift yumurta ikizi erkek bebeklere hamileyim ve o halsizlik iştahsızlık gitti mide ekşimem yeni başladı bide astım hastasıyım o zorluyor Buaralar çok şükür ilk zamanlara göre iyiyim