Bebissever Kızlar korkmuyordum ama gun yaklaştıkça içime korku geldi yapamıcam diye gidip sezryan mı olsam diyorum :( ilk gebeligim
Meralinmucizesi Bebissever inan bana ilki yada sonu yok benim üçüncü bebeğim kalan 17 18 gün ve ağrılardan artık aklım sezeriyan mi olsam die dusunmuyor değilim ama en mantıklı olan doğum normal sezeriyan sonrası zor
Laviniyy Bebissever benimde son 9 gün stresten uyuyamıyorum benim 3. Gebeliğim normal doğum için korkutma kendini sandığın kadar zor değil
bluemom24 Bebissever ilk tercihin her zman normal olsun bence o an acı yaşıyosun ama anlık yani doğumdan sonra kalmıyor bebek içinde sağlıklı anneyi de yeniliyor , annem sezaryen doğurmuş beni hala dikiş yerinin sızladığını söyler üşüdüğünde falan
Meralinmucizesi Bebissever mecbur kalkmak zorundasın mahsus kaldırıp yürütüyorlar ve riski daha çok sezeriyanda komleks oluşabiliyor yatmakla olsa bende düşünürdüm ama maalesef etrafımdaki tüm sezeriyanlilari gördüm ve düşündüğüm gibi değildi o yüzden nasıl gelmek isterse öyle gelsin diyorum artik
Aysgl0811 Bebissever vajinal doğum yaptım klozete bile oturup kalkamadım yürümeyi geçtim 😁 sağlığınız meyi el veriyorsa o olsun inat etmeyin şu doğum şeklini istiyorum diye. İnşallah çok kolay geçer doğumunuz 🤲🏻