Kızlar size bir sorum olacak doğuma az bir zaman kaldı 3 tane pijama takımı götüreceğim kendim için birtanesini resim çekilmek için kullanacağım illa beyaz ve dantelli olmak zorunda mı sizce ben açıkcası pembe çiçekli giymeyi tercih ederim kızım olacak bu konuda ne düşünüyorsunuz