Kızlar 26 haftalığım ara ara kaşıntı oluyor bende özellikle göğüs ve göbek bölgem de doktoruma söyledim normal cildin kuru kalmasın cildin geriliyor dedi ama yani ara ara böyle olması bile mahvediyor beni siz de oluyor mu yada nasıl geçiriyorsunuz yani çatlak vs bakım için yağ da kullanıyorum bio oil Hindistan cevizi yağı gibi