zynpdrsn normalde özel takipliyim, ateşim cıkınca doktorum o an ümraniye eğitim araştırmanın kadın doğum aciline git demişti ben memnun kalmıştım baya ilgilendiler. riskli gebelik olduğu için ateş doğumu tetikler demişti doktorum bende panik olmuştum