Kızlar sizce güzel bir isimmi ve uyuyor mu
K-2 bence çok güzel canım sağlıkla büyüsün 💞
Bence çok güzel
Çok güzel ailemizde bu isim olduğu için bırakamadı kızıma . Çok sevdiğim iki isim
GSA7 teşekkür ediyorum 🥰