Bir hafta önce sezeryan olmus biri olarak yazıyorum.
Hastaneye 3 cm açıklıkla gittim, daha çok az olmasına rağmen eşime ben nasıl doğurucam demiştim 😂 ama süreçde bebeğimin nts sonucu iyi olmadığı için genel anestezi alarak acil sezeryan oldum. Hamileliğim boyunca hep normal doğum yapmak istedim çünkü sezeryan ameliyat olduğum zaman bebeğime kendimi tam veremem canım yanar hiç bir iş yapamam diye düşünmüştüm ama öyle değilmiş. İlk 3 gün biraz daha hareketlerin kısıtlı oluyor tabi, yatağa yatıp kalkarken destek almam gerekiyordu ama 3 günden sonra yavaş da olsa her işimi kendim yapabiliyordum.
Velhasıl, eğer normal doğum yapmak istiyorsanız tabi normal doğurun anne ve bebek için daha sağlıklı, ama sezeryan da düşünüldüğü kadar korkunc bir secenek değil korkmanıza gerek yok. Dayanılmaz hiç bir acı çekmedim ben