Kızlar bu sabah saat 8 de bni regl ağrısı ve hafif bel ağrısıyla uyandım oraya buraya doğru kıvrandım kalktım dolaştım sonra saat 10,11 oldu hala ağrı vardı gidip sıcak bir duş aldım sonra uyudum 12 de kaktığımda ağrısı hemen hemen geçmişti sonra akşama doğru saat 5,6 gibi tekrar bi ağrı oluştu ama sabahki kadr şiddetli değldi bir yarım saat öncesine kadr vardı ağrım ama şuan hemen hemen gene kesilmiş gibi ağrım bu normla mi sizce gerçek doğum sancısı mı yoksa bu arada gece 12 den sonra 40. Haftama giriş yapacağım yani günüm doldu 23 doğum gerçekleşmesi gerkiyordy tahmini yani ama kan ve su gbi bişey de görmedim hiç sadece bu günki sancı vardı lğtfen bilgiis olan yazabilşr mi?