hulyakrts Son adet tarihim 10 Ağustos bugün ultraso göründüm kese 6+5, bebek 5+6görünğyordu kalp atışları net değildi risk çok yüksekmiş . Aynı durumu yaşayan oldu mu bebek normale döner mi
3boysmom hulyakrts yani daha önce bu şekilde hiç duymadım bilgim yok. benimde kesem sata göre uyumlu değildi geç döllenme olmuştu. o yüzden doktorun dediği tarihle devam ettik. sizinki farklı bir durum mu bilemedim. üstte kalsın
canao hulyakrts geç döllenme yaşamış olabilirsin aradaki zaman farkı yüksek değil ve daha cok erken kalp atısını duyman için 5+3 te kendisini gördüm 7+5 te kalp atışını
Ebru0 hulyakrts ilerleyen haftalarda uyuşuyor merak etmeyin hatta bazen öne bile geçiyor. Benimde alttan muayene edip bakmıştı doktorum
hulyakrts canao genelde zaten kalp atışı için 7. Haftaya kadar bekliyorlar ama bu kese ve bebek uyuşmazlığı biraz şüpheli
hulyakrts 3boysmom yaa inşallah benim de haftaya gittiğimde duyulur. Bana dua edin lütfen hamilesiniz belki kabul olur inşallah 🤲.