Deletedmom525 hayır son gittiğim doktorum bir süre denememi daha sonra olmazsa tüp bebek denememi tavsiye etti.yumurta kalitesini arttırmak için destek vitaminler kullandım sadece.ovulasyon testleriyle de yumurtlama günlerimi takip ettim.ilk gebeliğimde 3. Ay hamile kaldım .10 haftalıkken kaybettim maalesef.6 ay korunup yeniden denedik ve hemen hamile kaldım.daha öncesinde incir kürü uygulamıştım onun da faydası olmuşmudur bilemiyorum.