[silindi] Hap yutmaya korktuğum için toz takviyesini alıyorum ben de bu ay başladım baya düşmüş ferritin değerim isterseniz toz halini de sorun doktora
nidosh neslince başka bir demir ilacı deneyin belki o dokunmaz. Benim bir tanesi acayip mide bulantısı yapmıştı yapmıştı başkası yapmadı
ayseakaar2000 Ben her ilacı denedim bildiğin kusuyorum bir saat sonra krize giriyorum. Geçen doğum damardan takımdı. Li di bilmiyorum ne olacak.
inlilyd neslince devletin verdiği demir ilaçları aşırı rahatsız ediyor ben de ilk kullanırken mide ağrısı kabız şişkinlik yaptı çok kötü oldum sonra gidip solgarın demir vitaminini aldım çok şükür rahatladım