Esmakeskin benim 18.haftadan beri oluyor. Bebek bir yere toplanmış gibi tek taraf daha çok şişiyor ama taş gibi. Video çekip doktoruma göstermiştim. Rahim kasılması dedi. Ağrı sızı hiç bişey olmuyordu, sadece rahatsızlık hissi oluyordu.Rahim ağzında kısalma, su da azlık ya da çokluk yoktu. Bebekte iyiydi. Doktor ilaç verdi kasılmaları durdurmak için. Doğumu tetiklemesin diye. Enfeksiyon da yoktu. Şuan 29.haftadayım. Bu süreçte bebekte şükür kötü giden hiç bişey olmadı. Doktorunuz sorun yok demiş ama belirtileriniz benimkine benzer gibi geldi. Söylemeden edemedim 🙏🏽