Kabiyra00 Yaswinn ben de bakmadım. Tesettüre uygun şeyler almak istiyorum. İlk çocuğumda pijama takımını tunik seklinde almıştım ama hiç memnun kalmadım. Bu kez adam akıllı bir şeyler bulurum inş
dedimolabilirrr Yaswinn ben düğmeli uzun kollu iki takım pijama aldım bir de penye sabahlık aldım tesettürlü olduğum için hastanede pijama üzerine giyeyim diye bu kadar 😅 hepsini trendyoldan aldım canım bu kadar yeterli oluyor sadece çok rahat pamuklu olmasına dikkat et
hoppaselam benim eylül-ekim ama ne farkeder djfjfj iki tane normal alt üst pijama takımı, önü açılmasına çok önem vermedim sıyırmak çok zor değildir herhalde😁😁 bi tane de uzun gecelik. bir de hırka koydum sabahlık hırka tarzı bir şey koyabilirsiniz
ikincibahar_08 Ben ilk doğumumda elbise geceliklerden almıştım çok rahat oluyor özellikle normal doğumda sürekli kontrol edildiği icin çok rahat etmiştim 2 tanede normal düğmeli pijama takımı aldim birini doğumdan sonra diğerini ertesi gün gitmiştim yine ayni şekilde yapacağım
Meyra19 Yaswinn ben iki takım aldım Ekim’de dogum yapacağım birisini sabahlikli bir takım aldım birisini de normal pijama takımı aldım öyle gecelik felan giyilmiyor zaten
bayatlamayankurabiye Yaswinn Allah nasip ederse doğumum Kasım ayında olacak. Hastaneler sıcak oluyor her zaman. Ve lohusa sıcaklığı da geliyormuş insana. Bir tane alt üst takım aldım. Bir tane de askılı gecelik ve sabahlık almayı düşünüyorum.
ipekmom_ Yaswinn kasımda sezaryen olucam önden düğmeli pijama takımı aldım üstünede polar sabahlık aldım yürüyüş yaparken giymek için, crocs terlik aldım bide en rahat onlar oluyor
Birhayalimvr Yaswinn bende almadim daha lokusa takimlari cok ince gibi aralikta usumez miyiz ya ben onden dügmeli pijama takimi alcam 1 ganede lohusa takimi diye dusundum ama bakalim
dedimolabilirrr Birhayalimvr tabi kii 💕 https://ty.gl/c32537846yli8 sabahlığım burdan bunu aldım, https://ty.gl/75370nh4y4qnw https://ty.gl/hsznepyfktkw3 Bunlarda pijamalarım hepsi çok güzel geldi tavsiye ederim 💕
XMirageX Ben trendyolmilladan önü düğmeli norma pijamalardan aldım. Özellikle bolca hamilelerin yorum yaptığı modelleri seçtim. Cok güzeller ve bel lastikleri falan cok rahat oldu
Papatyaaam1 Yaswinn bende hala arayıştayım doğum seklım sezeryan yada normal mi bilmiyorum normalde bunu ogrenmeden almıcaktım ama herkes bı tane elbıse gıbı bır tane de yüksek bel Li olan pıjama takımı yeter dıyorlar
Minikmercimekk Yaswinn illa lohusa pijaması diye bakma. Önü düğmeli olsun bel lastiği de geniş olsun yeterli bence. Üstüne de uzun bir hırka gibi birşey olabilir tesettürlüyüm dersen yani