assyya 35 haftalık hamileyim her şey normal seyrinde gidiyor ama bebeğimin kafası normal haftasından 2 3 haftaa önde. Bunun herhangi bir sıkıntısı var mıdır aynı şeyleri yaşayan oldu mu. Nedeni nedir ?lütfen cevap veriniz.
Arzudefneeee Benim bebişim de öyleydi hem kafası hem kilo olarak 3 hafta öndeydi 4.300 doğdu sezeryan oldum son haftalarda net konuşur zaten doktorunuz🌸
Arzudefneeee assyya sanmıyorum gebelik şekerin falan yoksa sıkıntı yoktur olsa doktorun söyler zaten içini ferah tut
Fulyaaa1 assyya genel de erkek bebekler de yaşanıyorda ondan dolayı sordum sağlıkla gelsin inşallah 🌹
assyya Fulyaaa1 amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım 🤗 ilk gebeliğim o yüzden biraz bu konularda tecrübesizim