Herkese merhaba güzel anneler🌸
Çok şükür doğum hikayesini yazma sırası bana geldi. Herkesin hikayesi kendine özel olsa da burada doğum hikayelerini okumak ben dahil birçok kişiyi motive ediyor biliyorum. Gelelim doğum hikayeme🥰
Bu benim ikinci vajinal doğumum, ilk doğumda da bunda da nişan, su, sancı vs hiçbir şey yaşamadım. Son güne kadar hamileliğim normal seyrindeydi. Tabi sona yaklaştıkça başıma gelecekleri bilmenin verdiği kaygı tavan yapmıştı. Hatta doğumdan önceki son kontrole gitmeden o kadar stres olmuştum ki bebeğimin hareketlerini çok az hissettim o gün. 39+3 teydi son kontrolüm ve o gün doktor 40ta suni sancıyla doğumu başlatırız dedi sonra konuşurken cumartesiye karar verdik yani 39+5e döndük.
Doğum artık belli olduğu için bütün tuşlara basma zamanı gelmişti. İki gün boyunca yapabileceğim her şeyi yaptım doğum belki kendiliğinden başlar diye. Cumartesi sabahı yatışım yapıldı doğumhane katına indik ve 10.30da suni sancıyı taktılar damar yolu ile. Damar yolu düzgün açılmadığından mı bilemiyorum serum yarım saat pek akmadı biraz uğraştılar. Neyse açıklık kontrolü yaptılar ve 4cm açıklığım varmış nasıl mutlu oldum anlatamam çünkü pazartesi kontrolümde hiç açıklığım yoktu. Sonrasında nst vs derken suyumu patlattı ebe 12ye doğru sancılarım başladı en son secde pozisyonunda beklememi istedi ebem. O sırada ıkınma hissi geldi ebeyi çağırdım odadan doğumhaneye zor yetiştik resmen, doktorum da durumu haber alınca koşarak gelmiş ve ilk ıkınmamda 12.45te bebeğim doğdu🥹 Ne oldu nasıl oldu o an hiç anlayamadım bile. Çünkü ilk bebeğimde 25dk boyunca ıkınmaya çalışıp becerememiştim o yüzden bu doğumum mucize gibiydi benim için. Hepinize su gibi akan kolay doğumlar dilerim🌸