Moonlife Kasık çektirip hamile kalan var mı? Bu yöntemi çok duydum. Sebepsiz infertilite var. Ankara ve yakın illerde bu işlemi yapan güvenilir birileri var mı? Yaptıranlar varsa tecrübelerini paylaşırsa sevinirim🙂
Tazeanne0641 Moonlife ben hiç inanmayarak yaptırdım ama gerçekten de oldu hemde Ankara da Türközünde yapıyo birisi. Hacamatla birlikte yaptı ama ondan sonra 3 gün kalkmaman lazım
Didemxy Moonlife merhaba ben yaptırdım 2 düşüğüm olmuştu sonrasında bir tanıdık vasıtasıyla kasık çekme gibi bişey olduğunu ve ablasının yerli hekim olduğunu söyledi beraber gidip yaptırmıştık. O zaman kadın bursadaydı bursaya gitmiştik. Bayağı uğraşmıştı kasıkların düşmüş falan dedi yaptı yerine yerleştirdi sonrasında yakı yaptı sabun ve yumurta olduğunu gördüm 1 hafta yattım ve yakıtı göbeğime bağladı. Sonrasında hemen hamile kaldım 2019 doğumlu bir oğlum var her aklıma geldiğinde o kadına dua ederim. Umarım sizlerede yardımcı olabilmişimdir.
Moonlife Tazeanne0641 Bende tüm yöntemleri denedim. Bunu deneyip sonuç alanları da çok gördüm. Herşey normal ama olmuyor 2 senedir. Denemek isterim eğer çok ters sakatlayacak bir işlem değilse. Adres verme imkanınız var mı?
Tazeanne0641 Moonlife kendisine sormam lazım ilk önce ona göre siz instagramdan falan görüşürsünüz benimde tanıdığımın tanıdığı çünkü
Moonlife Ankara, kayseri Kırşehir nevşehir vs. Bu illerde bu işlemi yapan güvenilir birileri varsa, bilenler, yaptıranlar yönlendirirse bizlerde faydalanalım inşallah 🙏🏻
Moonlife dilaradoyan Bende bilmiyorum aslında sadece kasığa masaj yapılıyormuş. Karnını bağlıyorlarmış. Ağrısız diye okudum. Bunu yaptırıp hamile kalan çok kişiyi duydum. Çok inanmam ama çok sonuç alan kişiyi okudum ve de duydum. Yaptıranlar yazarsa detaylıca öğreniriz.
anneyim01 dilaradoyan beni dünyaya getirttiren Ebem hala yasıyor Bu işlemi yapıyor kasıklarna bakyor ilk damar atyormy diye sonra sana biraz hareketle masaj yapıyor sonra tekrar kasıklrına bakıyır atma biraz daha etkiliyse Kasıklarından hafif hafif cekme yapıyor tam yumurtalık bölümünn oldugu yerde arkadan kalcadan da yapıyor Bu işlem eskiden Cok üşüten kadınların damarlarında sertleşme olrmus Gec hamaile kalanlar dan için yaparlarmus Benim ebe öyle demişti birde Rahim agzı tersliğini bilyor eliyle düzeltiyıe agrısız acısız ben kızıma öyle hamile kaldım etkisi vardr .
gizarden Ben iki ay önce yaptırdım ben de inanmazdım birileri söyledi. İkinci gebeliğim, ilkinde hemen hamile kalmıştım bunda 3 ay denedim olmadı sonra karnıma bi teyze masaj yaptı göbeğin düşmüş dedi ve iki ay sınra hamile kaldım şuan hamileyim ben de inanmazdım çok şaşırdım. İstanbulda yaptırdım bunu herkes yapmazmış
Moonlife gizarden Göbek düşmesi ayrıymış sanırım canım. Benim dediğim kasık çekmesi. Gerçi onu yapan bundan da anlıyordur belki. Eskilerin bildiği çok şey var. Keşke bizde yakın çevreden bulsak da faydalansak belki bizlere de sebep olur.
Kubraaa_o Hala böyle şeylere inananlar olması bana çok tuhaf geliyor. Bilimden tamamen uzak. Zaten stres hamile kalmayı engelliyor. 4.aydan sonrada hamile kalma ihtimalinin daha da arttığı bilimsel bi gerçek. Kasık çekme midir nedir yaptırdıktan sonra hamile kalacağınıza inanıp stres seviyeniz azaldığı, hormonlarınız ona göre değiştiği için hamile kalıyorsunuzdur. Yoksa birileri ovdu diye değil 😳🫣
Tazeanne0641 Kubraaa_o hanfendi inanmayarak yaptırdım yazıyorum zaten farkındaysanız , 3 sene boyunca olmadı siz olsanız neye bağlarsınız acaba bu durumu? Tamam en çok bilimle uğraşan sizsiniz 😂
Moonlife Kubraaa_o Şuan konunun bilimselliğini tartışmıyoruz burada. Tecrübe ve bilginiz varsa yazın yoksa fikriniz sizde kalsın. Bazen herşey normal olduğu halde herşey denendiği halde bilimin yetmediği kadim bilgilerin işe yaradığı yerler oluyor.Herşeyi veren Allahtır.Yoksa doktorlar,tıp ve bu tarz yöntemlerin hepsi sadece birer sebeptir.Biz şifasını arıyoruz. Size tavsiyem insanların eğitimi ve neleri yaşadığını bilmeden de önyargı ile yaklaşmayın herşeye
Superisibeyza Kubraaa_o masaj dolaşımı arttırır dolaşım artınca bölgeye daha çok kan gider yani kanlanma olur bu da o bölgenin daha fazla oksijen alıp beslenmesini sağlar yaptırmadım ama mantıksız bulmuyorum
Moonlife Tazeanne0641 Çok teşekkür ederim. Allah dert verip derman aratmasın bu süreçleri en iyi yaşayanlar bilir. Haber bekliyorum sizden o zaman🙏🏻
Kubraaa_o Tazeanne0641 niye üzerinize alındınız, direkt postun altına yazdım. Herkes kendi fikrini söylemekte özgür. Evet bilimsel verilerle ilerliyorum, hurafelerle değil
Tazeanne0641 Moonlife çok güzel cevap vermişsin daha denilecek bişey yok Allah kimseyi bununla imtihan etmesin her yolu denesen bu sefer de böyle insanlar çıkıyor malesef
Kubraaa_o Moonlife tavsiyeniz için teşekkür ederim, siz kendi tavsiyenizi paylaştığınız gibi bende kendi tavsiyemi söyledim. Siz yapmakta özgür olduğunuza göre bende özgürüm. Burda bi fikri paylaşırken karşıt düşünceye de açık olmanız gerekir.
Moonlife Tazeanne0641 Boşver canım. Allah dermansız dert vermesin. Herkes yaşadığını bilir. İnşallah bana da vesile olur.
AdaSu06 Tazeanne0641 canım banada verirmisin adresi bende konussam kabul ederse ankaradayım bende bulamadım baska hıc yapan kişi