Yani okudum okudum bir daha okudum yaaa. Bebekten önemli mi Allah aşkına sizin doğum şekliniz? Çok üzüldüm yani okurken. Allah korusun ya tehlikeye atarsanız sırf normal doğum yapacağım diye ?? Ne olur şu doğum şekline o kadar takılmayın. Her bebek nasıl geleceğini kendi seçiyor. Dünyaya sağlıklı gelsin de nasıl geliyorsa gelsin. Darmış çatınız niye zorluyorsunuz ??