Mucizemyoldaaa_ benim bi yakınım kullandı, doğum için hastaneye gidildiğinde suya konuldu onun için niyet edilerek, dua olarak inanın hatırlamıyorum ama internette yazıyor şu şu dualar okunacak gibisinden o dualar okundu, daha sonra sabah 10 gibi suni sancı verilmişti hiç açılma yoktu öğlen 3 civarında 8 cm açılma vardı, ama bebek kanala inmediği için sezaryen oldu