Aley23 inşallah canım sen yine umutlanma sonra üzülme. İnşallah bebişin seninledir. Banada 4 ay kadar önce herkes yalancı pozitif veriyor dedi sonra diğer testleri yaptım hepsi aşırı silikti eşim bile yok bunlar negatif dedi sonra ertesi gün kanda çıktı çünkü ben pozitif olduğunu hissediyordum ne bilim içime doğmuştu ama tabi kimseye diyemedim kanda pozitif görene kadar