Seymatrkay aynı şeyi savunuyoruz orada ki ünlem işareti dalga geçtiğimin göstergesi kaç senedir bu konuyu araştırıyorum ben bir sürü kitap okudum bilimsel burada ne zaman bu konu hakkında düşüncemi bildirsem cahil damgası yedim , yerim de hiç önemli değil onlar dediği için cahil olmuyorum zaten ama konu şu ki sağlık sektörü ne derse koşa koşa gidiyoruz hiç soruyor muyuz siz benim çocuğuma ne enjekte ediyorsunuz içeriği nedir ?? Neden sorgulamıyor kimse zaten Google ye yazarsak bütün aşıların içerik ve yan etkilerini görüyoruz çok uzaktada aramamak lazım elimizin altında herşey ve dediğiniz gibi netenyahunun söylediklerini bizzat kendi ağzından duydum şaşırdım mı hayır yani burada aşılarla alakalı bişeyler söylediğimiz de hemen sert çıkıp yok siz annemisiniz vs. Demeden önce sizde biraz araştırın demek istiyorum 90 lı yıllar çocuğuyum bende ve aşı kartım evde hala toplam 5 aşı olmuşum bu yaşıma kadar şuan ki çocuklar kaç doz aşı oluyor ??