gizemdkara Selamlar , ilk gebeliğin ve herhangi bir tarama olmadan fetal DNA testi yaptırmak istedim gerekli olmadığı halde fakat sonuç turner sendromu geldi amniyosentez önerdi doktorum başına gelen var mı ?
narinb gizemdkara ben şu an aynı durumdayım dün amniyonsentez verdim detaylı ultrasyon yaptırmanızı tavsiye ederim ben biraz öyle rahatlamıştım
elifakylclk gizemdkara aynı durumdayım 10 gün içinde amniyosentez yaptıracağım. Umarım stresi yaşadığımızla kalır ve sağlıkla aşırız kucağımıza kızlarımızı ❤️
narinb elifakylclk amniyonsentez hakkında olumlu düşümdüm öyle oldu siz de korkmayın ben de bugün sonucu bekliyorum
elifakylclk narinb umarım korktuğum gibi geçmez. Siz hangi şehirde yaşıyorsunuz? Henüz bakıyorum da yaptırabileceğim bir yer içime sinsin istiyorum
narinb elifakylclk Merhaba tekrardan ilk sonucumuz temiz geldi iki hücrede görülmüş ama oran çok düşük olduğu ve ultrasyon temiz olduğu için laboratuvar ve doktorumuz plasenta kaynaklı olduğunu düşünüyoruz dedi. Karyotip sonucunu bekliyoruz hep buradaki yorumları okuduğum için yazmak istedim
elifakylclk narinb Harika bir haber bu gerçekten çok sevindim 🥹 Umarım çok güzel sonuçlarla sağlıkla kucağınıza alırsınız. Bende amniyosentez için doktorla görüşeceğim iki gün sonra bakalım nasıl bir süreç olacak heyecan ve stresle bekliyorum.
elifakylclk narinb selam karyotip sonucunuz ne oldu. Bugün bana da mesaj geldi ön rapor çıkmış pazartesi öğreneceğim aklıma geldiniz herşey yolunda mı?
narinb elifakylclk sizin için dua edeceğim yazın mutlaka inşallah güzel gelecek kısa bi işlem kan veriyo gibi düşünüp travmalaştırmamak lazım
elifakylclk narinb çevremde herkes o kadar korkutuyor ki sakin kalmaya çalışıyorum. Mutlaka yazacağım çok teşekkür ederim 🫶
elifakylclk narinb çok sevindim bende heyecanla pazartesiyi bekliyorum inşallah sizin gibi yüzümüz güler bizimde 🙏
elifakylclk narinb evet ultrasonda herhangi bişey görülmedi. Beklemek o kadar zormuş ki siz umut oldunuz bana hep herkes acaba derken ben sizi örnek verdim inşallah güzel sonucu da paylaşacağım sizinle de 🙏
narinb elifakylclk ultrason çok çok önemli bence inşallah temiz çıkar siz de rahat Bir nefes alırsınız sizi çok iyi anlıyorum Haftasonu bile zar zor geçer şimdi
narinb elifakylclk Reddit diye bi forum var yabancı orada aratın bi sürü hikaye var benim dediğim doktor da böyle hikayeler paylaşmış hep sayfasında bakabilirsiniz ne kadar fazla yanlış pozitif var
beautymom Bende fetsl düşünüyorum ama korkuyorum kötü haber alırım diye bide özele gidiyorum sanki zorunluymuşum gibi hissediyorum doktor ikili tarana yaparız dedi 12. Haftada gel dedi ben istemiyorum ama 🙁😕
narinb beautymom merhaba cinsiyet kromozomlarında doğruluk yüzde 70 e kadar düşüyor. Reddit diye bi yabancı forum sayfası var oradan ben çok bilgilendim Ultrason normalse Cinsiyet kromozomlarını yaptırmayıp yurtdışı laboratuvar tercih edebilirsiniz sanırım bi daha olsa öyle yapardım