sadecoffe İlk doğumum sezeryan oldu,güzeldi iyiydi fakat tabi gönlüm normal olsun çok istiyor.Şimdi kızım 4 yaşında 10 haftalık hamileyim 2.ye normal yapanlar nasıl oldu süreç nasıldı