Kızlar selam 39+1 deyim sancım ve kasık ağrım yok. Bel ve sırt ağrılarım var. Birde pelvik ağrısı mı denir çatı ağrısı mı denir ağrım oluyor. Sanki bebeğim vajinal doğumla gelmeyecekmiş gibi bir tedirginlik oluyor bende. Acele mi ediyorum sancı falan bir anda mı olur? Etrafımda uzun zaman ağrı çekenleri görünce bende mi sıkıntı var diyorum. Yoksa bu pelvik ağrılarımın olması bebeğin geldiğine işaret mi tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim