dilek190 Bugün 5 tane icmisimdir sinirden stresten artik gercekten yoruldum napcam 11 haftalik hamieyim
ebruu060619 dilek190 hayırdır inşallah ne sıkıntım var, ama sigara çok zararlı bebiş için bir daha yapma🙁 bende 11 haftalığım bu arada
ikiprensesannesi___ dilek190 dikkat etmek lazım bende içerim ama hamilelik sebebiyle günde 1 ya içerim ya içmem kimin hayatında sorunlar yok ki ama evladını düşğnmek zorundasın biz evladımızı düşünmesek kimse düşünmez
ebruu060619 canan12345_ tabikide gelişimini bile etkiliyor mutlaka doktorunuzda daha net bir bilgi alın, bir alkol iki sigara kesinlikle yasak
canan12345_ ebruu060619 alkol almıyorum çok şükür ama sigara içiyorum bugün evde test yaptım öyle öğrendim daha hastaneye bile gitmedim testimde bir tarafi çok silik çıktı
dilek190 ikiprensesannesi___ biliyorum ama bugün zor bi gündü halada sinirlerim yatışmadı Rabbim yardim etsin hepimize
dilek190 ebruu060619 ikinci birincide duydum hemen biraktim bunda bir hafta icmedim sinir vs cok cogaldi
Esrauznn Hepimiz sinirli zor günler yaşıyoruz ama annelik burada başlıyor bebeğimize bile bile zarar vermemeliyiz
dilek190 Esrauznn biliyorum ve bunun vicdan azabıyla bilerek icmekte ayri vicdan azabi zaten yapmiycam bidaha 2 yi gecmiycem ne olursa olsun