Merhaba hanımlar. 5+2 haftalık hamileyim. 3 düşük ve letu+ovitrelle ile hamile kaldım. Bugün doktor kontrolüm vardı. Kesede sadece yolk sac görünüyordu. Kese de 11mm dedi. Bu süreçleri atlatanlardan bir yorum bekliyorum. Tam bir açıklama alamadım doktorumdan. Ona göre her şey yolundaydı. Ama bebeğe dair bi görüntü yoktu. Toparlak bir keseydi.