Lamelif canım ben gebelık onceside euthyrox kullanıyordum.. Gebelikten once 0.25 ti 5.hafta 0.58 di tshım.. 8. Haftada tshım 7.00 civarına yukseldi.. İlacımın dozunu artırdı doktorum. 10.haftada 5.00 civarı. Yıne artırdı. 13.haftamda 3.50 civarıydı. Pzt gunu kontrolum war 16 haftamdayım suan.. İlaç dozumu artırarak devam ediyor. İlaç kullanmazsan sıkıntı ilacını aksatma.. T4 te cok onemlı allahtan o cok yukselmedi ikisinin bırden yukselmesi daha kotu bakalım duzene girecek ınsallah