Hizliveofkeli Hnmli canım ben sağdaki maviden kullanıyorum. Bunu hiç kullanmadım ama premium daha iyidir diye düşünüyorum.
Hnmli Hizliveofkeli pişik önleme teknolojisi ile yapılmış bende daha pahalı bu ya çok kullanamam gibi😂😂 ama ilk üç ay falan kız ya şimdi hassas olur diye düşünüyorum 🙈
Hizliveofkeli Hnmli kuzu benim oğlan sarışın çok hassas teni var. Fısfıslı bi şişeye zeytinyağı koymuştum. Pamuğu ıslatıp altını siliyordum sonra da o yağdan sıkıyordum hiç pişik sorunu yaşamadık. Hafif kızarıklık görürsem de hemen sudokrem sürüyordum geçiyordu.
Hnmli Hizliveofkeli bende sudocrem kullandım hep şimdide en büyüğünden aldım en başından beri onu kullanacağım imşallah kuzum
Hizliveofkeli Hnmli canım bende neredeyse tüm markalar var hep aldım eşantiyon çıktı ürünlerin içinden ama sadece sudocrem kullandım. Bunda da öyle olur diye düşünüyorum.
AtlantisKralicesi Hnmli pure baby önerebilirim o da çok iyi ve güzel benimde ikinci bir evladım olursa kullanırım kızımda sleepy ve pure baby kullandım sleepyi çok kullandığım için pure baby kullanirim yine