Hnmli ben ilkinde de bunda da bez stoğumu erkenden yaptım 😂 ucuza denk getirdikçe alıyorum. Şu an Migros’ta indirim var mesela adeti 2,80e geliyor. Epey bez aldım ya sarıp sarmalayıp depoya kaldırdım. Bu arada sleepy benim oğlumda egzama yapmıştı hiç almadım o yüzden sadece molfixden devam.