hacerrklc1
Merhaba. Bende 3 düşük sonrası 2 yıl içinde tekrar hamile kalamayınca infertilite bölümüne yönlendirildim. Bende direk tüp bebeğe geçeceğiz sanmıştım ama iş çok uzun ve sabır istiyor. Bir sürü testler yapılıyor hem eşe hem size. Sonuçlardan ve yaşınız da baz alınarak (eğer 35 yaş altıysanız) 3 kez yumurta çatlatma 3 kez aşılama ve en sonunda 3 kez de tüp bebek yaptırma hakkın oluyor. Bende pcos olduğu için yumurta çatlatmayı 4. Kez denedik.