babyyyytwo bebevo kullanıyorum gayet memnunum. 2.5yıl oldu suan batarya sorunu var ama 2.5yıldır kesintisiz çalışıyor normal diyorum bu duruma 😂 servise yollayacağım batarya değişimi için diğer bebişim gelcek inşallah 40gün kadar var ondafa kullanmaya devam edeceğim öneririm kesinlikle