Selamlar anneler bebeğim 32.haftalardan beri doğum pozisyonunda ancak üç gün önce kontrolde hala kanala girmediğini gördük. Bugün 39+0 oldum yarın yine kontrolüm var çok hareketliyim ev işi egzersiz hiç boş durmuyorum ancak kanala girmiyor. İnşallah yarın girmiş olur. Size şunu sormak istiyorum. Kanala son haftasına kadar girmemiş ancak doğumu rahatlıkla yapabilmiş olan annelerimiz var mı yani doğum anında kanala girmesi mümkün mü Allah’ın izniyle normal doğum yapmak istiyorum ilk gebeliğim