Zezeyyuu ah canım benim🙁 içinde yaşadığın yalnızlığı , çaresizliği o kadar derinden hissettim ki . Evliliğin ilk zamanları bizde de böyleydi … bide gurbetteyim , o kadar yalnız o kadar çaresizdim ki , konuşmakla olmuyordu ne yapacaktım … herşey daha da kötüye gitti gitti en sonunda panik atak hastası oldum bu sefer doktor doktor gezip çözüm aramaya başladık em son psikoloğumu bulduk . O kadar kötü durumda olmama rağmen çift terapisi olsun önce dedim psikoloğum olmaz siz bunhaldeyken yapamam dedi . Önce siz sonra evliliğiniz dedi , kendimi o derece unutmuştum . Sonra terapiye gide gele gide gele çift terapisine döndük sonra sonra işler yoluna girdi yoksa kötüydü yani herşey çok zordu 😢