Fatma2407 ilk gebeliğinizse endişe etmeyin kanala girmiş olması hemen doğacak anlamına gelmiyormuş, okuduğum kadarıyla (benim de ilk). Zaten süreç uzun olacak öyle kanala indi hemen doğar diye bi durum olmaz. Ama başka belirtiniz olursa, sancı, su, nişan, kanama vs acile gidin