Kızlar 4+5 haftalığım suan yerleşme sürecinde ağrılarım oldu tamam 3 4 gündür yoktu bugün sağ tarafım bacak birleşim yeri var ya uyluk deniyor galiba rahmim değil hani bacağımızla bikini bölgesinin birleşim yeri ağrıyor birkaç saattir var kime söylesem aa olur mu normal mi acaba diyor korkutuyor başına gelen var mı?