ozgeoner
Merhabalar. Son durum nedir? Basladiniz mi ilaca? Benim de 4,5 yaşında bir kızım var. Geçen sene özel kreşe gidiyordu. Orda çocuk psikoloğu biraz dikkat dağınıklığı var dedi. Telefonu kisitlayin dedi. Bu sene de kuran kursuna gönderiyorum. Diğer arkadaşlari ilerledi, kızım daha yolun başında. Evde calistirmaya, okutmaya çalışıyorum ama anne aklıma gelmiyor diyor. Kaç kez tekrar ettik ama ogrenemedi 3-4 tanecik harfi. Ezberi iyi. Ogretmeninin ezberlettigi sureleri iyi şekilde okuyor ama iş kitaba gelince olmuyor. Oyuna da döktüm ama yok olmuyor. Ben de dikkat dağınıklığından şüphe ediyorum. Eşim yakistiramiyor çocuğa. Ama testler için vs de yaşı küçük sanırım. Elim kolum bağlandı bilmiyorum napacagimi