ruveyda14 Kızlar normalde 16 Eylül’de adet olmam lazımdı hala olmadım ovulasyon döneminde denemiştim baya çalıştık yani.test yaptım ama negatif çıktı kasıklarım batıyor karın ağrım var akıntım var sağ bacağıma kramplr giriyor vs ne yapcağımı şaşırdım
Busraaaakkk ruveyda14 Geç döllenme de olabilir, kan verin bence belirsizlik gitmiş olur, negatifse de âdet söktürücü kullanırsınız doktor yazar zaten