Rabia3853 Nasipse39 uncu haftada alirim sezeryana dedi. biraz gec degilmi ikinci gebeligim riskli gebeyim. Beni biraz korkuttu bu haftalar
Rabia3853 Aysgllarkn 22 haftamdayim Pihtilasmam var ilk gebelikte pihti atti Ikinci düsük oldu pihtidan dolayi suan sukur iyi ilerliyoruz
sadecoffe Rabia3853 riskli gebeyseniz bekletmesi saçma aslında ben 38.haftaya girdiğim gün sezeryana almıştı bir gün daha beklememek gerek demişti
zeyka Sezaryenimi 39+5 e gün vermisti ama 38+5 de oldum farklı nedenlerden dolayi. Bazı doktorlar bebeği olabildiğince anne karnında tutmaya çalışır.
Senem10 Rabia3853 bildiğim kadarıyla devlet 39 da alıyor özel 38 bende ilk doğumu özelde yaptım 38.hftada aldı ikinciyi devlette doğuracam doktora sordum gun için daha var dedi bunu sorduğmda 35.haftamdaydım hatta36 olmak üzereydm
Rabia3853 sadecoffe yok erken dogum riskim yok sukur ama baska skntilarim var Ilk kizim 38.3 de oldu sukur sknti olmamisti 39 u duyunca biraz sasirdim