Bugün doktora gittim. 7+0 olmam gerekirken 6+2 ölçtü vajinal muayenede. Geç döllenme olabilir boş gebelik de olabilir. On gün sonra gel kesin olsun dedi. Bundan önce de bir kaybım var. 6+2 de sonlanmıştı gebelik. Ultrasonda bebek görünüyordu. Bu da aynı haftalar olmasına rağmen görünmedi. Hem vajinal hem de karından ultrason oldum. Bilgisi olan yazabilir mi? Çok üzgünüm.